09/02/2010

29 weeks



Offisielt høygravid ifølge internettet..:O

4 comments:

  1. Fiiiina! Like strålende i siste trimester! Og fine vuggen er inne i varmen...jeg husker at det var så rart å få gjøre om rommet vårt til en slags barnerom, jeg følte det litt som en invasjon av vårt privatliv, når barneteppe og barnelampen og barnesengen over natten flyttet inn...rart. Det ble en hyggelig invasjon, må jeg tilføye. P.S. Jeg legger det på link listen for du tar så fine bilder som gjør meg glad, med super stil, kreativitet og finfin mage;) Er det ok?

    ReplyDelete
  2. *hei igjen! vi har nok ganske lik smak, ja! både når det kommer til interiør og klær; har akkurat samme jakka som du har på deg på bildet her-fin;)* klem v

    ReplyDelete
  3. Får man spørre hvor den fine jakka og kjolen kommer i fra? Du ser så fin ut:) Ha en god strikkeuke! Cathrine

    ReplyDelete
  4. Hei Cathrine:) Takk takk:) Jakka er gammel fra HM og kjolen er fra et bruktmarked i London.

    ReplyDelete