11/11/2010

•Happy snapp•


Portrait, oh how happy I was here;P

10 comments:

  1. Savner du meg så mye, altså ;)

    ReplyDelete
  2. Så morro bilde. Likte tv benken din i bakgrunnen.

    ReplyDelete
  3. Hihi! Ja, du ser litt oppgitt ut på det ene bildet:D Fin sløyfe i håret, da.

    ReplyDelete
  4. Karo: JA, vi må ses veldig snart!:)

    ReplyDelete
  5. i absolutely l o v e your blog! legger deg til i blogglista mi :) God helg fra Mette!

    ReplyDelete
  6. du er vakker! kan eg spørre deg kor du har fått tak i den søte bamsen til olivia? den er rett og slett nydelig. forresten hvordan klarer du å få store brede bilder på bloggen din? når jeg legger til bilder så blir de så små..hvordan kan man justere det? takk :)

    ReplyDelete
  7. Åh vad ni är fina!! och olivia har all fokus på lilla barbapappa hihi;)

    ReplyDelete
  8. Rigtig fin blog du har, og som jeg lige er blevet fast læser af:-)
    Kig endelig forbi min også og min hjemmeside, www.kindbynature.dk

    ReplyDelete